Zatím, největším krokem v mém životě bylo, stát se Au Pair. Sama, sama za sebe jsem čelila neznámému, které mě čekalo. 6. září 2016 jsme se rozloučila s rodnou zemí, abych poznala, jak velký je svět.

0. - 1. DEN

1. února 2017 v 3:33 | Helenaupair |  FLORIDA

FLORIDA

ROAD TRIP

0. - 1.DEN

Nevím, kde bych měla začít, tak začnu nultým dnem aneb 21. lednem. Jelikož mi letadlo letělo až kolem sedmé večer, tak jsem měla celý den volný. Tím pádem jsem řešila, jak se dostanu na letiště. Díky bohu za Katy, která mě nejen, že odvezla na letiště, ale ještě díky ní, jsem se zúčastníla Women's March, kde bylo neuvěřitelných 100 000 účastníků. Jen už teda dostat se ven nebyla taková hračka, jako dostat se dovnitř.

V krátkosti, let jsem úspěšně zvládla. Jen experti dokáží být 3-4 hodiny předem na letišti (jsem expert). Do Orlanda, což byla naše první zastávka, jsem přiletěla něco okolo jedenácté večer. Vlakem jsem musela přejet na jiný terminál, kde jsem strávila další hodinu, dvě na své spolucestovatele. Jelikož jsme se ještě nikdy v životě neviděli, tak jsem měla trošku obavy z toho, jestli se na mě nevyprdnou. Tento pocit umocnil jeden pán na letišti, se kterým jsem si před odletem povídala. Aneb konverzace o tom, jak se na něj lidi vykašlali, mě teda moc nepovzbudila po této stránce. Každopádně, na Niky a Vaška byl spoleh, a po jedné hodině ráno jsme už jeli do hotelu.

Ráno, jsme si jeli půjčit auto, jinak bychom road trip fakt nezvládli.

ORLANDO

První, co si člověk vybaví, když se řekne Orlando, je Disney World, Universal studios atd. Úžasné, neuvěřitelné, hodobožové, ale, co dělat, když vám zrovna v kapse nepřebývá 500$? Po otázce na jedné FB stránce o cestování, jsem byla pár uživateli odbyta, že krom zábavních parků se tam nedá nic dělat... Ale no tak, dá. Sice jsme tam strávili jen jeden den, ale i tak. Jako první jsme navštívili Harry P. Leu garden. Jedná se o botanickou zahradu, ve které zrovna probíhala expozice dinosaurů. T-rexe prostě potkat chcete! Já jsem zase působila jako čínský či japonský turista, s foťákem v ruce a batůžkem. Aneb, vyfoť vše po 5 metrech chůze styl. Jinak stromy v této části země jsou ověšeny takovým zajímavým tentonons. Nevím, ani jak to popsat, ale je to dost zvláštní (nikdy před tím jsem to neviděla).

Poté, jsme pokračovali už směrem k hotelu, ale cestou jsme měli všelijaké zábavní parky. No nezastevte aspoň u jednoho, a zrovna Disney Springs. Tam jsme zabili zbytek odpoledne. Ze mě a Niky se stali lovci suvenýrů,a to doslova. Žádný suvenýr si před námi nemohl být jistý. V tu dobu si začalo počasí dělat dobrý den. Déšť, sluníčko a zase. Samozřejmě, že jsme pak našli vedle hotelu obchůdek se suvenýry, které byly o polovinu levnější než tam, kde jsme je kupovali (klasika). Večer nás tedy stihla doopravdy silná bouře.

Heli

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.