Zatím, největším krokem v mém životě bylo, stát se Au Pair. Sama, sama za sebe jsem čelila neznámému, které mě čekalo. 6. září 2016 jsme se rozloučila s rodnou zemí, abych poznala, jak velký je svět.

Leden 2017

ROAD TRIP PO FLORIDĚ

31. ledna 2017 v 2:51 | Helenaupair |  FLORIDA

Po tom, co mi má rodina oznámila, že v lednu jedou na Floridu, a já buď mohu jet s nima, nebo si vybrat svou týdenní dovolenou. Rozhodla jsem se pro týden bez prcků, jo, a taky na Floridu. Šlo jen o to, si najít parťáky. A co by se nestalo, našli jsme se. Tak jsme v tom byly tři. Já, Niky a Vašek. O bookování se postaral Vašek, kterému za toto patří díky. Niky patří díky, za to že jsme se všichni našli...

Na FL jsem byla já od 21. do 28. ledna, a N s V od 22. - 27. ledna. Ano, bohužel mě díky nehodě v bookování opustili o den dříve.

Přikládám mapu, co vše jsme projezdili. Najeli jsme přes 885 mil (na mapce je to jen orientačně).

Ráda bych sem psala den po dni, co jsme prožili a navštívili, nějaké rady a typy atd.

PORTLAND

15. ledna 2017 v 0:12 | Helenaupair |  Cestování po USA

PORTLAND "BRR"

I Au Pair si musí odpočinout. Věřte mi, není to jen válení na gauči s pozorováním dětí. (Bohužel). Tak jsme si s mými italskými kamarádkami naplánovaly výlet do Portlandu v Maine. Kdo by čekal, že tam bude v lendu zima, že? Řeknu vám, zima jak v pr... Teploměr sahal k hodnotám -12°C a mělo být hůř. Každopádně jsme si to užili.

Portland je největším městem státu Maine. Nachází se tam Old Port, který je populární mezi turisty. Vlastně celé Downtown je turistická atrakce. V městečku je místní specialitou humr, takže neváhejte a ochutnejte aspoň Lobster roll. S muzei se roztrhl pytel v Congress street. Od větších muzeí až k těm malým. My jsme chtěli navštívít Portland Museum of Art, pro naši smůlu to zrovna bylo v rekonstrukci. Dále se zde nachází také Popcorn store. Nikdy jsem neviděla tolik druhů popcornu. Dobrého popcornu.
S hrdostí můžu potvrdit, že Jaromír Jágr je doopravdy oblíbený. Jakmile se jeden číšník dozvěděl, že jsem Češka, tak rovnou se mnou zapálenou vedl konverzaci o Jágrovi.

Druhý den, jsme se vydali na maják u Cape Elizabeth. Ledový vítr od oceánu nás doprovázel celou dobu. Vlny se tříštily o skály, takže doopravdy nádhera. Scóre - dvě zrmrzlé Italky, jedna Češka.

MERRY CHRISTMAS + HAPPY HANNUKAH

14. ledna 2017 v 23:57 | Helenaupair |  Rok AU PAIR

Vánoce v Americe mají trošku jiný rozměr než ty v Čechách. Je to především všudypřítomnou výzdobou, světýlkama a autama s falešným sobím parožím a rudolfovým čumákem. Američané jsou ohledně výzdoby doopravdy experti.

Moje HF Vánoce neslaví. Zato slaví Hannukah. Jedná se o židovský svátek, který se mimochodem tento rok střetl s Vánoci. Takže, jak české Vánoce i první noc Hannuky byla ve stejný den, a končila na Nový rok. Je to osmidenní svátek, který oslavuje zázrak. Prcci dostávají po osm nocí dárky od rodiny. Po západu slunce se sejde rodina a zapalují svíčky na menoře. Každý večer je postupně zapáleno o jednu svíčku víc.

Na Christmas day (25.12) jsem byla pozvaná na vánoční večeři k přátelům mé HF, kteří slaví Vánoce. Tato rodina má také Au Pair, a to z Německa. Bylo to skvělé. Je hrozně příjemné, jak jsou tady lidi milí, a nevím, jak to říct, hřejiví? Sice jsem tam byla cizinec, ale vůbec jsem si tak nepřipadala. Skvělá večeře, při čemž prcci seděli u svého super duper mini stolečku (super roztomilé).

V polovině večeře jsem bohužel musela prchat, protože má HF a já jsme jeli na Christmas light drive. Dost domů nemělo záclony, takže šmírování povoleno. Projížděli jsme ulicemi, a co dům to řev "Christmas lights, I see them over there on Hannah's side". (Mé HK jsou super hlasité, takže uvažuji o špuntech do uší). K závěru jízdy jsme se zastavili ještě u jednoho speciálního domu, který nabízel procházku mezi světýlkama zdarma. Můj HD, ale zapomněl bundičky prcků doma, takže je zabalili do jeho bundy alá siamská dvojčata v "šatech" (ta budna byla jako dlouhá jako šaty = dost komický pohled)). HD trpěl zimou, tak jsem si z něj dělala dobrý den.
Ohledně Nového roku. Neměla jsem původně nic v plánu, a málem jsem zůstala doma jak pecka, ale na poslední chvíli mě vytáhla kamaráda. Tak naše Au Pair banda slavila Silvestra u Sereny. Kolem jedenácté, kdy se naše párty s vodou, colou a džusíkama rozpadla byla poslední možnost se jet podívat do Bostonu na ohňostroj. Jen tři odvážní se vydali na tuto výpravu. Serena, Giorgia a já. Přes mráz a odfouklé konfety to stálo za to, a nelituji, že jsem se nakonec k nim přidala.